Pressinbjudan:

Magisk Stjärnkväll i Sparbanken Lidköping Arena

3 december gästas Lidköping Arena av en stjärnkavalkad med magiska förtecken. Showen ”Stjärnkväll” erbjuder en rad artister ledda av den flerfaldige nordiske mästaren i magi, Gaston. Efter första delen av showen, serveras middag till underhållning av The Bluesmothers, dvs Anna Sahlin och LaGaylia Frazier, och sedan tar liveband vid och spelar upp till dans .

Lundström Nöje satte upp den kritikerrosade showen Bluesmothers på Eriksbergshallen i Göteborg nov/dec 2010.  De klassiska filmbröderna i Bluesbrothers blev två glamourösa kvinnor som satte fart på Göteborg med ett pärlband av soul och blueshits.

Suzanne Lundström, producent för Magisk Stjärnkväll säger;

– Vi anlitades redan förra året som producenter för det, i Lidköping, publikt mycket lyckade evenemanget Dansdax. Detta gav oss mersmak och när Dansdax inte hade kraft, eller ekonomiska möjligheter, att köra vidare så gjordes en överenskommelse med dem, om att genomföra ”Magisk Stjärnkväll” i Lidköping. Vårt evenemang tar tillvara på det som var uppskattat kring förra årets evenemang samtidigt som det utvecklar de delar som vi själva, som mångåriga showproducenter, såg att man kan ta ytterligare ett steg..

Vi inbjuder nu till en pressträff i Sparbanken Lidköping Arena 8 juni kl 13.00.  Vi bjuder på lättare förtäring och presenterar övriga artister och mer detaljer om Stjärnkväll. Vi träffas i Sparbanken Lidköping Arenas Logeavdelning.

Under pressträffen så presenterar Gaston delar av sin underhållningskonst på press- konferensen Han är magikern som suddar ut gränsen mellan klassisk magiunderhållning och stand up. Han har vunnit ett flertal priser och fascinerar inom det ockulta, det historiska och är dessutom en sann entertainer.

-Vår tanke är att samla allmänhet och företag till en galakväll i vintermörkret där alla ingredienser ska finnas. Exklusivitet, bra underhållning av olika artister, god mat & dryck och dans till livemusik, berättar Suzanne Lundström.

Under kvällen planeras också lokala överraskningar kopplade till näringslivet och aktuella händelser i kommunen.

Välkommen!

För mer information:
Glenn Rytterfjell, Sparbanken Lidköping Arena 0510-77 02 31 glenn.rytterfjell@lidkoping.se
Suzanne Lundström, Lundström Nöje 0702-996505  suzanne@lundstromnoje.se
Press:  Ewa Elmerson, Lundström Nöje 0733-226554 ewa@lundstromnoje.se